Soutěž New Weird je zařazena do žebříčku PAF!

Hermiona, akvárium, Carnac a oceán

23. července 2014 v 22:20 | sussanah |  Projekt 52
Čtvrtý týden začnu trochu zmateně, protože jsem při psaní cestovního deníku nějak přeskočila pondělí =D Vůbec netušim, jak se mi to mohlo stát. Ale nejspíš to bylo tím, že jsem deník ani psát nechtěla... Jo a mimochoddem, tohle je letos článek 200.! =)

14. 7. 2014 pondělí
Jak jsem řekla v úvodu, nějak jsem při psaní zapomněla na dnešek. Podle fotek usuzuju, co se asi tak mohlo stát =D Ale myslím, že to vím celkem přesně. Ráno jsme vyjeli z kempu a zamířili jsme do Rochefortu na loď Hermiona. Je to obrovská loď! A pak jsme jeli do La Rochelle do akvárka. Nalákali mě, že se tam budou hladit nějaký zvířátka, ale nic... =( Ale i tak to bylo pěkný.
Ráno jsem ještě rychle vyfotila pevnost velkým foťákem =)
A večer na pláži jsem našla zkamenělinu!!! ^_^

Fronta na Hermionu a boží mraky k tomu.

Akvárko v La Rochelle
Některé fotky nejsou ostré, ale jako dokument postačí =)
A u videí jsou děsné kecy =D

Dneska byl svátek Bastily, tak jsme se stavili ve městě, ale bylo tam tolik lidí,
že jsme tam moc dlouho nevydrželi. Jen jsme si dali zmrzku =)

15. 7. 2014 úterý
Tak dneska jsem začala psát cestovní deník. A to z jediného a prostého důvodu. Dojeli jsme do Bretaně!!! ^_^
Ráno jsme vyjížděli z kempu pěkně spořádaně, ale stejně jsme za pár kilometrů zjistili, že jsme zapomněli dveře od vozejku a museli jsme se vrátit =D A pak už rovnou na Quiberon =) Skákli jsme k oceánu, ale nenašli jsme dobrý místo, tak jsme se nekoupali. Ale i tak byla sprcha naprosto boží, horká, suprová ^_^ Máme krásný místo na stany a prostě jsme v Bretani! ^_^ Jo a pamatujete, jak jsem minule psala o Carnacu? Tak tenkrát to Carnac nebyl =D Ale dneska jo =)

16. 7. 2014 středa
Polovina auta jela na výlet a druhá polovina zůstala v kempu. My zůstali, protože v Port St. Luis už jsme byli a protože už jsme měli dost cestování v autě. Celej den válení se jen tak vypadal prostě skvěle. Dopoledne jsme se opravdu jen váleli a odpočívali, ale odpoledne jsme šli na nákup. Mělo to být deset minut tam a deset zpátky. Nakonec nám to trvalo skoro tři hodiny =D Nejdřív jsme zabloudili, ale nakonec jsme to zvládli. Jen dostat se z města k moři zase trvalo hrozně dlouho. Cestou jsme skoro sežrali celej balík madelánek =D A když jsme se vrátili do tábora, šli jsme se koupat. Ne do sprchy, ale do oceánu! Bylo to hrozně studený, ale zvládla jsem to! =)
Večer jsme zajeli do města a dali jsme si boží sladkou věc. Chtěla jsem si ji dát už v La Rochelle, ale nedostali jsme se k tomu, tak jsem ráda, že ji tady taky měli. A v jednom malym krámku jsem sehnala placku s hermioním ocáskem! Nášivku bych taky užila, ale letos na n nějak nemůžu narazit...

Inteligence sama =D

Děsná ňamka! Něco jako dlouhhý koblihy v cukru =)

17. 7. 2014 čtvrtek
I dneska jsme zůstali v kempu. Ale tentokrát jsme se neváleli. Vynořil se nápad jet na výlet na nejjižnější cíp Quiberonu a tudíž i celý Bretaně. Po zaparkování jsme objevili lanový centrum, takže se už tak poloviční skupina rozdělila na další polovinu. Tři šli na lana a tři jsme šli na ten cíp. Měli jsme na to dvě hodiny času. Brouzdali jsme se po pláži, sbírali kamení a dokonce jsme se vykoupali. Ale bylo to strašně ledový! =D Takže jsme tam vběhli a zase vyběhli =D
I přes to, jak dlouho nám cesta trvala, jsme se na ten cíp dostali =) Byla tam pěkná mapa.
Vrátili jsme se do auta, byla jsem tam první, tak jsem si přišila placku ze včerejška a na chvilku jsem si lehla. Pak přišli ostatní a jeli jsme zpátky do kempu, vzali jsme to přes nákup. Pak jsme si dali večeři a já šla do sprchy. Ostatní hráli karty a já se válela v stanu =)
A zítra ráno do Dina.

18. 7. 2014 pátek
Vyjížděli jsme po devátý a tentokrát i s dveřma =D Na místo jsme přijeli před dvanáctou. Všichni jsme se tam sešli úplně krásně, my, brňáci i druhý auto z Hradce. Obhlídli jsme plac, tentokrát bydlíme na trávníku, a šli jsme na oběd. Pak jsme postavili tábor a čekali na další instrukce. A čekali. A čekali. A čekali... Po pátý už nás to přestalo bavit. Stany už jsme dávno vysušili, tábor postavili. Už prostě nebylo co dělat. Jen se ubytovat. Díkybohu do Bradavic! Měli jsme trochu potíže s počtem pokojů, ale nakonec se vyřešilo i to. A to za mého přispění =) To totiž bylo tak. Potřebovali jsme pět pokojů, ale měli jsme jen čtyři. A ti dva, kterým pokoj chyběl, neuměli anglicky. Uf... Já sice taky nejsem přeborník, ale ukázalo se, že jsem na tom prostě líp než oni, tak jsem musela mluvit já. A nakonec jsem to vymluvila. A taky jsem u toho zjistila, že s náma na patře bydlí Axel! Vzpomínáte na Axla? ^_^ No a když jsem konečně odvedla na nový pokoje ty dva chudáky, co ještě v jedenáct neměli kde spát, tak jsem cestou po schodech nahoru potkala právě Axla. Táhl hromadu věcí a vypadl mu svazek klíčů. Neváhala jsem ani vteřinu, přiskočila jsem a klíče mu podala. No jak jinak. A pak koukám, jak se snaží dostat do zamčené chodby. Tak jsem mu řekla, že tam určitě pokoj nemá. A on jak že to vím. Já na to, protože já vím, kde máš pokoj =D Tak jsem ho tam odvedla. No prostě naprosto boží večer =D

19. 7. 2014 sobota
Ráno bylo krušné. Nakonec jsme se ale všichni vykopali. Museli jsme vstávat už v sedm a to bylo po první noci v posteli docela zlé. Teda takhle. Musím uznat, že letos mi v noci nebyla ani jednou zima, spíš naopak. Ale každopádně v souboji postel karimatka prostě vede postel. Ale jak říkám, vstali jsme včas, nasnídali se a vyrazili na plac. Kostýmovka začínala v deset, ale lidi začali pouštět trochu dřív. Tábor byl ale připravenej, tak jsme jen lehce poklidili a bylo to. Během dne byly čtyři turnaje. Až do večera jsme nedokázali rozklíčovat všechna pravidla... Byla jsem se projít a našla jsem tu ušatou čepici! Jenže ne tak pěknou, jakou jsem si ji pamatovala... Ale když jsme tam po večeři šli všichni společně, tak jsem si ji přece jen koupila =)

20. 7. 2014 neděle
Dnešní ráno bylo ještě horší, než to včerejší. Aspoň pro kluky teda určitě. Mě zmůže i to, že je do těch plechů oblíkám, natož abych je musela mít na sobě všechny najednou! O.o Nehledě na to, jak jsem hrozně zašpiněná... Ale zase musim říct, že novej kostým se osvědčil =) Vypadá dobře, hadra na hlavě mi sluší, Axel se krásně usmívá a vůbec je to boží. Nejbožejší ale byl večerní průvod. Přímo za náma šel Axel a za ním hudebníci, nic lepšího snad ani nemohlo být. Axel házel s diablem, posílal ho lidem do oken a na balkony, trefoval jím dráty natažený mezi domama... Jednou si dal židli na bradu! A pak se mu ta kouzelná tkanička zamotala... Celou dobu jsem se za ním otáčela, takže jsem si toho hned všimla. A taky jsem viděla, jak mu to nejde rozmotat. Ptám se ho, jestli to mám zkusit a on že ne, že má ještě jednu. Zauzlovanou schoval do boty a z druhý boty vytáhnul novou. Po pár metrech si to ale rozmyslel a tu zauzlovanou mi přece jen dal. Při prvním pohledu mi bylo jasný, jak jsem byla bláhová. Uzlík byl jak beton. Ale moje hlava je tvrdší =D Nakonec jsem ho rozvázala a vysloužila jsem si za něj obří pusu a obejmutí! ^_^ A pak ještě dvakrát... O:-) Samozřejmě výměnou za rozvázaný uzlíky!
Akorát hned po konci průvodu jsme se vydali do tábora, naložit věci do auta a jít spát... Teda dali jsme si ještě pizzu, ale Axla už jsme neviděli. Po sprše, když jsem už ležela v posteli, jsem slyšela, jak se na chodbě směje, ale už jsem fakt neměla sílu vylézt, navíc bych ani nevěděla, co mu říct. Třeba ještě zítra ráno na snídani.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.